Вільне життя

Щоб пасажирів обслуговували належно

Щодня багато хто з нас користується пасажирським транспортом і спостерігає, наскільки доброякісно чи безвідповідально перевізники обслуговують пасажирів. На жаль, є чимало випадків, коли люди звертаються до нас зі скаргами на те, що перевізники порушують правила надання послуг автотранспортом.  Дуже часто водії маршрутних таксі не зупиняються на зупинках, коли бачать пільговика чи пенсіонера, трапляється, що необережно керують транспортом, а через це травмуються пасажири. Надзвичайно важливими є проблеми із брудними та студеними салонами, які в холоди повинні обігріватися, переповненістю в маршрутках. Усе це порушення прав пасажирів, що призводять до травмувань, незручностей, незадоволення людей.

Працівники Інспекції з питань захисту прав споживачів у області здійснили низку позапланових перевірок фізичних осіб — підприємців, які надають транспортні послуги в Тернополі й області. Перевіряли транспортні засоби, які курсують за маршрутами в Тернополі. Ось які порушення зустрічалися найчастіше.

Водії не оголошують назви і тривалості зупинок, не видають квитків, розпочинають рух ще до повного закриття дверей, зупиняють транспортні засоби для посадки та висадки пасажирів на відстані понад 0,5 метра від краю проїжджої частини дороги, розмовляють по телефону під час руху. Цим вони порушують пункти 147, 149 правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджені постановою Кабміну від 18 лютого 1997 р.

На адресу інспекції регулярно надходять скарги від споживачів на те, що маршрутне таксі, яке перевозить пасажирів маршрутом с. Біла — смт Велика Березовиця, систематично порушує графік руху, не довозить пасажирів до кінцевої зупинки, якщо їх у салоні небагато. Перевізник мотивує це тим, що йому невигідно їхати до кінця з невеликою кількістю людей. Також у цих маршрутках немає інформації про назву та місцезнаходження перевізника, водіїв, які обслуговують маршрут. Спеціалісти інспекції провели низку перевірок цих фактів. За їх результатами водіїв притягнуто до адміністративної відповідальності, а на перевізника накладено штраф.

Звертаємо увагу жителів області! Якщо знехтували вашими правами як споживачів, якщо ви виявили порушення правил торгівлі, надання послуг чи реклами, звертайтеся в інспекцію з питань захисту прав споживачів у області за адресою: м. Тернопіль, бульв. Т. Шевченка, 11, тел. 52-32-16.

Олександр ЯЩУК,
провідний спеціаліст Інспекції з питань захисту прав споживачів у області.

Фото з вільних джерел

Loading...

Про автора

Всеукраїнська незалежна громадсько-політична газета

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься.

46001
м.Тернопіль
вул.Гетьмана Сагайдачного,9,
+38 0352 235 461
Email: webmaster@vilne.org.ua

Підписка на новини