Вільне життя

Сервіс ДФС «Пульс» – один з способів вирішення проблем

Громадяни та суб’єкти господарювання за допомогою антикорупційного сервісу «Пульс» мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, інші проблемні питання.

При поданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли вона відбулась, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

Сервіс «Пульс» працює за телефоном: (044)284-00-07. Інформація приймається цілодобово.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Фото з вільних джерел

Loading...

Про автора

Всеукраїнська незалежна громадсько-політична газета

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься.

46001
м.Тернопіль
вул.Гетьмана Сагайдачного,9,
+38 0352 235 461
Email: webmaster@vilne.org.ua

Підписка на новини