Фахівці Тернопільської ОДПІ проінформували про результати розгляду ними звернень громадян. За січень-квітень цього року надійшло одинадцять письмових звернень — на п’ятнадцять менше, ніж за аналогічний період 2017-го.
На день подання інформації на всі одинадцять звернень надано письмові відповіді. Громадяни зверталися з таких питань:
— інформування щодо ухилення від сплати податків — три заяви;
— надання консультації щодо включення проїзних квитків у витрати — одна;
— надання консультації щодо податку на нерухоме майно — одна;
— отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків — три заяви;
— сплата єдиного соціального внеску — одна;
— перенесення строку подання податкової звітності — одна;
— надання консультації стосовно діяльності фізичної особи — підприємця — одна.
Також протягом чотирьох місяців було проведено 23 семінари-наради. Під час них розглядалися питання, пов’язані з розглядом звернень.
Докладні консультації, тренінги, а також надання допомоги в заповненні звітності в електронній формі — в Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ.
Телефон для довідок 43-46-10.
Фото відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ