Як повідомляє AUTO-Consulting, в березні зафіксована нова для ринку тенденція, коли реалізація імпортованих старих автомобілів стрімко наздоганяє продаж нових авто. За окремими брендами продажі вже фактично зрівнялися. І це ще без скасування мит і лібералізації ввезення.
Традиційно в останні роки приплив «свіжих», але старих автомобілів в Україну обчислювався ліченими одиницями. «Перегонники» вважали за краще займатися поставками безакцизних автомобілів комерційної групи, які в наслідку переобладнали під пасажирські. Але в 2016 році AUTO-Consulting відзначає сплеск інтересу саме до імпорту вживаних легкових автомобілів.
Наприклад, в березні такі авто знайшли одна тисяча сто сімдесят дві покупця. Це вже 24% від ринку нових авто в тому ж березні. Але якщо поглянути на картину по брендам, то тенденція ще більш лякає. Наприклад, старі Volkswagen віддали перевагу 159 покупців (58% від продажів нових авто даної марки). Притому, українці вибирали машини 2011-2013 р.в. в хорошому стані і в непоганій комплектації. У тренді популярності Passat, Touran, Golf, Polo, Sharan. І саме за даними моделям здають позиції офіційні дилери. Витримати конкуренцію з старим VW Passat з Німеччини за $ 13000-14000 дилерам вже не просто.
Значну атаку зробили «перегонщики» і на бренд Renault. У березні вони реалізували 366 старих Renault, що склало вже 72% від реалізації нових авто даної марки. Знову ж в тренді машини 2011-2013 р.в. Притому, «перегонщики» б’ють прицільно по тих позиціях, де офіційні імпортери з різних причин послабили натиск на ринок, або авто даної моделі ще не сертифіковані для України.
За спостереженнями AUTO-Consulting, оператори уживаного ринку буквально кожен місяць беруть в розробку якусь нову модель і починають її масові поставки. Якщо автомобіль виявився затребуваним і розійшовся швидко, то вже тоді починаються регулярні масові поставки. Наприклад, по Opel поставки б-у авто вже майже в 3 рази перевищують реалізацію нових авто в автосалонах.
Зараз можна констатувати, що «перегонщики» щільно займаються Audi, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Renault, Smart, Toyota, Volkswagen. Опрацьовуються зараз такі марки, як BMW, Peugeot, Seat, Skoda.
Автосалонам все важче переконувати клієнтів зупинити свій вибір саме на нових автомобілях. Український авторинок все більше зміщується в бік б-у автомобілів, — констатують в AUTO-Consulting.
Фото з вільних джерел
Джерело: Сarreviewauto
Прокоментуйте