У Тернопільській ОДПІ нагадали про необхідність правильного оформлення звернень до установ та організацій. Необхідні вимоги містяться в Законі України «Про звернення громадян».
Передусім необхідно пам’ятати, що згідно із статтею 5 Закону, письмове звернення надсилається поштою або передається особисто чи через уповноважену особу. Також письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
У зверненні мають бути зазначені прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушених питань, зауважень, пропозицій, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявниками із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Натомість застосування електронного цифрового підпису не вимагається. Відповідно ж до вимог наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року за номером 52 електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника за зазначенням дати.
Варто пам’ятати і про статтю 8 Закону. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Детальніші консультації – в Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вулиця Білецька, 1 чи телефоном 43-46-10.
Фото відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ
Прокоментуйте