З 1 липня повноцінно працює електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично зупинятиме реєстрацію ризикових податкових накладних. Про це проінформували в Тернопільській ОДПІ.
Критерії оцінки ступеня ризиків затверджено наказом Мінфіну України від 13 червня 2017 року за номером 567. В інспекції зазначили, що в разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чи розрахунку коригування в Реєстрі, платник податку має право подати на розгляд комісії ДФС інформацію у вигляді таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301. Причому таблиця надсилається тільки в електронному вигляді і має бути завірена електронними цифровими підписами відповідальних осіб.
Електронні формати таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.
Після обробки та розгляду комісією ДФС таблиці протягом п’яти робочих днів платнику надсилається ще одна квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).
Фото відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ