Громадський активіст Олександр Іванов, який заснував рух «Переходь на українську», зауважує – за його інформацією, україномовні кліпи, випущені цьогоріч, піддають накрутці тисячі дизлайків. Це понижує рейтинг відео.
«Ютуб нещодавно запустив рейтинг музичних відео за країною, – повідомив Олександр Іванов. – Українці розчаровано дізналися, що в нас низькопробна російськомовна попса посідає найвищі місця в рейтингах. Шкода, але я чогось іншого навряд чи очікував від українців. Але днями промайнула новина, що україномовний кліп гурту KAZKA “Плакала” вийшов на перше місце в рейтингу українського Ютубу. А далі за допомогою Валерія Неспайлика я відкрив, що новим україномовним кліпам 2018 року, імовірно, автоматично накручують тисячі дизлайків.
Щоб підтвердити гіпотезу атаки на пісні в рейтингу YouTube, я також переглянув співвідношення лайків і дизлайків близько сотні пісень українських виконавців, які трохи старіші за вищенаведені. В них при мільйонах переглядів співвідношення дизлайків до лайків – кілька відсотків максимум. Тоді як у нових кліпів, які вибиваються в топ, – аж 20-50% дизлайків.
Хто за цим стоїть? Варіантів може бути кілька, які не виключають один одного:
- Ольгино з відмашки з Кремля.
- Російські ватники.
- Українські ватники.
Але загалом – це русскій мір».
За матеріалами «Новинарні»