Печатка відходить у минуле?

Печатка відходить у минуле?

Відповідно до другого абзацу пункту 48.1 статті 48 Податкового кодексу України форма податкової декларації повинна містити необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору. Про це нагадали в головному управлінні ДФС у Тернопільській області.

Одним з обов’язкових реквізитів податкової декларації є, зокрема, підписи платника податку — фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених Кодексом, засвідчені за наявності печаткою платника податку (пункт 48.3 статті 48).

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Кодексу та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 6 червня 2017 року за номером 557 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2017 року за номером 959/30827, на підставі Договору про визнання електронних документів шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів.

Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ порядку фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням електронного цифрового підпису.

Пунктом же 3 розділу ІІ порядку зазначено, що платник створює електронні документи в строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням надійного засобу ЕЦП, керуючись порядком, а також договором (окрім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами). Створення електронного документа завершується накладанням на нього ЕЦП підписувача (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.

Фото сектору комунікацій ГУ ДФС у Тернопільській області