Якщо підписувач, фізична особа-підприємець чи юридична особа, втратив (пошкодив) особистий електронний ключ або забув пароль захисту, то він повинен звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС та повторно пройти процедуру реєстрації з повним пакетом реєстраційних документів. У разі зміни реєстраційних даних, зазначених у посиленому сертифікаті (зміна посади, звільнення, зміна прізвища та інше) теж необхідним є скасування посиленого сертифікату.
Для цього користувачу потрібно подати заяву на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа. Якщо електронний ключ не пошкоджено, а необхідно змінити данні, то скасування можна провести самостійно за допомогою програмного забезпечення (відеоінструкцію з процедури скасування та програмне забезпечення можна отримати на інформаційному веб – ресурсі http://acskidd.gov.ua/ )».
Переваги використання електронного цифрового підпису:
- зручність (всі операції можна виконувати як з робочого місця так і з будь-якого, де є доступ до мережі Інтернет),
- економія часу (не марнується робочий час на поїздки в транспорті та черги при поданні документації),
- доступність (на безкоштовній основі),
- універсальність (широкий спектр використання – від подання звітності до участі у тендерах та інше).
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція запрошує платників податків до відділу реєстрації користувачів для отримання на безкоштовній основі ключів електронного цифрового підпису для подання звітності або пройти процедуру повторної реєстрації за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, каб. 122, тел.: 23-53-61.
Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте