Про результати роботи спеціально створеної при міській раді комісії, яка проводить обстеження стану дотримання чинного законодавства щодо оплати праці, оформлення трудових відносин та сплати обов’язкових платежів інформував заступник начальника Тернопільської ОДПІ Володимир Гузенков.
Він зазначив, що впродовж січня–липня поточного року проведено обстеження 35 об’єктів, на яких здійснюють діяльність (а це – заклади ресторанного господарства та торгівлі) 53 суб’єкти господарювання. За результатами таких обстежень легалізовано 22 робочих місця, у тому числі шляхом укладення 13 трудових договорів, 1 договору професійного навчання шляхом проведення стажування та 8 договорів цивільно–правового характеру.
Вісімнадцятьом суб’єктам запропоновано підвищити рівень сплати акцизного податку, оскільки проведеним аналізом було встановлено, що суми виторгу з врахуванням податкового зобов’язання не покривають витрат на придбання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та витрат на забезпечення торгівлі. Тож, існує ймовірність того, що торгівля алкоголем лише частково чи не в повному обсязі проводилась через РРО.
Як зазначив посадовець, обстеження показали, що кожна із сторін налаштована на взаєморозуміння, адже серйозні порушення законодавства краще випередити та уникнути, маючи надалі імідж платника з позитивною податковою історією.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте