З 1 січня 2016 року запрацювала послуга електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків», впроваджена Державною фіскальною службою. У підсистемі такого сервісу передбачено режим «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування.
Підприємці, які хочуть скористатися такою послугою, укладають договір з податковою інспекцією за місцем обліку на отримання посиленого сертифікату відкритих ключів, за допомогою яких у сервісі можна сформувати заяву на реєстрацію Книги та надіслати її до податкової інспекції за допомогою засобів електронного зв’язку.
Податкова інспекція після реєстрації заяви протягом 3 робочих днів формує та надсилає повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням її реєстраційного номера та дати реєстрації.
Детальнішу консультацію щодо даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.
Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте