Стартап Maggie зі своїм продуктом потрапив до шведського акселератора The Springfield project, пройшов інкубацію і привернув інвестиції в розмірі приблизно $70 тис. Про це повідомляє AIN.
Інвестиції пішли на розробку продукту. У планах – вихід на Kickstarter.
“Хлопці розробляють розумний ошийник і мобільний додаток, які в парі або окремо дозволять власникам стежити за здоров’ям своїх вихованців і в цілому краще їх розуміти. Ошийник збирає дані про активність тваринного в режимі 24/7 і передає цю інформацію власнику”, – пише видання.
Видання відзначає, що прототип ще не готовий: команда закінчила роботу над електронною частиною ошийника і зараз працює над індустріальним дизайном.
У стартапі працюють шість чоловік – вихідці з AdPro, Fedoriv, P&G. Крім інженерів і маркетологів, в Moggie є ветеринар з Іспанії і співробітник з Індії, інші члени команди – українці. Частина команди працює з України, а частина – зі Швеції.
Фото з вільних джерел
Джерело: gazeta.ua
Прокоментуйте