Громадяни та суб’єкти господарювання за допомогою антикорупційного сервісу «Пульс» мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, інші проблемні питання.
При поданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли вона відбулась, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Сервіс «Пульс» працює за телефоном: (044)284-00-07. Інформація приймається цілодобово.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте