Електронний цифровий підпис дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру декларування, швидко і без перешкод звітуватися в податковій, митних органів. А також не витрачати час, замовляючи довідки тощо.
Тобто серед основних переваг подання звітності в електронному вигляді насамперед варто виділити економію робочого часу та коштів на придбання бланків, оперативне відстеження змін до форм звітності.
Необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність в електронному вигляді є наявність:
– комп’ютера з оперативною системою Windows із доступом до мережі інтернет;
– спеціального програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС;
– чинних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису посадових осіб, які підписують звітність. Вони слугують аналогом власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність, достовірність даних та ідентифікацію особи, яка відправила документ.
Перед початком подання податкової звітності в електронній формі необхідно укласти з податковою інспекцією договір «Про визнання електронних документів». Ця угода, до речі, теж укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.
Детальніші консультації можна отримати в Центрі обслуговування платників за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1 чи за телефонами: 43-46-10, 43-46-44, 23-53-61.
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте