Пропозиції актуальних вакансій, надання консультацій з питань працевлаштування, написання резюме, створення відеорезюме, тестування професійних нахилів, поради щодо проходження співбесіди з роботодавцем — усе це могли почути і побачити тернополяни 27 жовтня на ярмарку вакансій Profit Day, що відбувався в Українському домі «Перемога».
Ярмарок вакансій — уже звичний захід як для Тернополя, так і для України в цілому. Проте, за словами керівника Всеукраїнського проекту Profit Day Святослава Абрам’юка, вже другий рік поспіль, окрім типового ярмарку, де роботодавці зустрічаються із потенційними працівниками, також проводяться неформальні заходи, на які запрошують успішних людей, що готові поділитися своїм досвідом.
— Цей проект — один з механізмів для працевлаштування молоді, який ми розробили в нашій громадській організації, — розповідає Святослав Абрам’юк. — Це не є щось нове, ярмарки вакансій завжди проводилися в Україні. Проте ми вирішили удосконалити проект, тому вибираємо і представляємо ті галузі, які є цікавими для молоді. Найперспективнішою сьогодні є сфера ІТ-технологій, яка може допомогти Україні розвиватися економічно.
Координатор проекту Profit Day у Тернополі Олена Батовська каже:
— Ціллю нашого заходу є працевлаштування молоді, внутрішньо переселених та демобілізованих осіб і всіх, хто зацікавлений у роботі. Окрім цього, в рамках проекту ми проводимо тренінги, майстер-класи з відомими й успішними людьми. На заході також присутні представники центру зайнятості і компанії MediaLab, які спілкуються з людьми й проводять для них профорієнтацію, тренінги щодо написання резюме, проходження співбесід. Це для людей дуже цікаво.
Цьогоріч на ярмарку було представлено близько двадцяти п’яти компаній Тернополя, що мають відкриті вакансії. Відвідувачів було доволі багато, проте Олена Батовська зізнається, що очікували трохи більше. Переважно це були студенти і люди старшого віку. Після години з початку заходу зареєстрували двісті п’ятдесят відвідувачів. Щодо вакансій, то були представлені найрізноманітніші сфери. Починаючи від перукарів і завершуючи ІТ-спеціалістами. Останні вважаються одними з найзатребуваніших. За словами роботодавців, робота є, а от працювати нікому.
Дізнатися більше про працевлаштування тернополяни могли на тренінгах: «Підготовка резюме» — тренер Аліна Грицаєнко, «Створення відеорезюме» — Любов Смик, «Співбесіда з роботодавцем» — Анатолій Чорній. Керівник ГО «Центр розвитку громад» Максим Черкашин розповідав про використання новітніх технологій та залучення громади до управління муніципалітетом. Засновники компанії TreeNetWorks Павло Питель і Віталій Дембіцький ділилися секретами про те, як соцмережі допомагають у розвитку бізнесу в світі. Дізнатися про свої професійні нахили можна було на майстер-класі «Профорієнтація по фотографії», де представники компанії MediaLab за допомогою фотографії претендента визначали, яка професія підійде йому. А на завершення заходу соліст рок-гурту Epolets Павло Варениця розповів свою історію успіху і про те, як із моряка став рок-зіркою.
На фото авторки: Святослав АБРАМ’ЮК — керівник Всеукраїнського проекту Profit Day, Олена БАТОВСЬКА — координатор проекту Profit Day у Тернополі.
Прокоментуйте