Побувавши на конкурсі студентів технічного коледжу ТНТУ ім. Івана Пулюя на тему «Електронна газета «Вільне життя плюс», ще раз переконалася, що талановитої, креативної молоді в нас не бракує. Потрібно лишень дати їй можливість проявити свої здібності, підтримати й, можливо, трішечки підштовхнути до дій.
Цього разу завдання вимагали неабиякого творчого підходу, адже конкурсанти готували рекламні пропозиції для творчого колективу газети. Спробували свої сили в рекламній справі студенти cпеціальностей «Організація виробництва», «Технічне обслуговування автомобілів» та «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж».
— Перед учасниками було завдання розробити рекламу газети й підготувати роботи для подання їх у низці номінацій, — розповідає викладач економічних дисциплін коледжу Анна Павлик. — Студенти вдумливо підійшли до розкриття теми, старалися, а як вийшло — скаже журі конкурсу.
Цікаво, що перед тим, як виконувати конкурсні завдання, студенти коледжу провели опитування жителів міста щодо перспектив розвитку періодичної преси на Тернопільщині. Підрахували, до прикладу, що рентабельним може бути видання, де не менше третини площі займає реклама. Звернули увагу, зокрема, на емоції, що виникають у читачів під час перегляду газет. Найчастіше — це навпіл радість із сумом. Студенти слушно зауважили, що на газетних шпальтах варто було б частіше подавати оптимістичні матеріали, які б піднімали настрій, підтримували читача.
Конкурсанти пропонували свої варіанти реклами газети в маршрутних таксі, тролейбусах, на веб-моніторах міста, а також цікаву відеорекламу, демонстрували власне бачення дизайну видання, підготували календарики, поштові листівки з візитівкою газети й навіть склали вірш: «Якщо ти справді шукаєш істину, Важлива для тебе хороша стаття, Цікавлять події в країні й у рідному місті, Тоді твій вибір — «Вільне життя».
Загалом конкурс проходив цікаво й видовищно, адже, окрім конкурсних показів, глядачі із задоволенням дивилися шоу баристи, яке показав Максим Борщевський, слухали пісні у виконанні Руслана Левицького та Діани Реги.
Журі, до складу якого входили, зокрема, голова циклової комісії економічних дисциплін Євгенія Василівна Семчишин, завідувачка методичного кабінету Леся Любославівна Брикса, викладачі економічних дисциплін Галина Теодозіївна Струтинська, Анна Йосипівна Павлик, непросто було визначитися з переможцями, бо всі роботи були на достойному рівні.
Тепло вітали переможців конкурсу. А це були в номінаціях: «зовнішня реклама» — Ілона Парій; «рекламне гасло» — Лілія Покришка; «комп’ютерна презентація газети» — Тетяна Бариш, «друкована реклама» — Наталія Мацьків, Іванка Степик, Владислав Мельник, Ольга Матвіїшин, Віктор Мельник, Ярослав Альохін, Арсен Семчишин, Андрій Серединський, Володимир Гніздюх, Андрій Вивюрка, Дмитро Андрушків; «радіореклама» — Артур Шевчик, Руслан Левицький, Анатолій Огородник; «відеореклама» — Тарас Савіцький, Аліна Гніда, Марія Гнатишин; «дизайн газети» — Назар Гавдида, Максим Дранівський; «електронна студентська газета по спеціальності» — Катерина Долик, Роман Худобей, Микола Миськів, Тамара Вощило, Анастасія Павлюк, Юлія Манзій, Олександр Шандрівський; «реклама ART-VISION» — Андрій Довгань.
Щоб створити рекламу друкованому виданню, яка б справді зачепила, запам’яталася потенційному читачеві й збільшила наклад газети, потрібно думати нестандартно, осмислити специфіку його, цільову аудиторію і так запропонувати газету, її текстове наповнення читачеві, аби він захотів прочитати. Із задоволенням відзначу: студенти із завданням успішно впоралися. Тож «Вільне життя плюс» обов’язково візьме на озброєння кращі із розробок конкурсантів.
Валентина БАЦА.
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте