Які документи підприємець на загальній системі оподаткування повинен зберігати на місці здійснення торгової діяльності?
Підприємці-загальносистемники повинні мати на торговому місці у наявності наступний пакет документів:
- книгу обліку доходів і витрат;
- книгу обліку розрахункових операцій;
- виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
- ліцензії;
- свідоцтво платника ПДВ (якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
- трудові договори з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).
Детальніші консультації стосовно даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників (ЦОП) за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10. Тернопільська ОДПІ також нагадує, що до 4 травня 2016 року триває кампанія декларування доходів громадянами за 2015 рік. Консультації, тренінги, надання практичної допомоги – у ЦОПі, телефони для довідок: 43-46-10, 43-46-46.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте