Звертаюся до вас із проханням розглянути моє звернення і сподіваюся, що з вашою допомогою буде розв’язана не тільки моя проблема, а й усіх знедолених людей Борщівського району.
Раніше кожен господар свого будинку мав абонентську книжку, де щомісяця записував показники з електролічильника, йшов на пошту й оплачував рахунок. Тепер селом ходить контролер, знімає показники лічильника й дає квитанцію за попередній місяць. До речі, все робить правильно. Але працівники обленерго в квитанції пишуть для розрахунку не фактичні показники, які подає контролер, а зовсім інші, дописуючи сотні кіловат і якісь незрозумілі борги. Пояснюють, що вони беруть середню норму споживання, оскільки календарний місяць — з першого по перше число. Тим часом контролер приходить шостого або восьмого числа. Але це теж повний місяць! То нехай видадуть людям абонентські книжки, як це було раніше, й не буде проблем. Заковика ось у чім. Якщо вони видадуть такі книжки, то не зможуть дописувати сотні лишніх кіловат…
Працівники обленерго винайшли ще одне ноу-хау: за один місяць не приносять квитанції, а на другий збивають усе за два місяці, й люди платять різницю вже за вищими тарифами. Це — неприпустимо!
Вважаю, що поки ситуація не вийшла з-під контролю, прокуратура області й працівники НКРЕ КП у Тернопільській області повинні провести ревізію Борщівського РЕМу. Нехай поїздять по селах і послухають людей, як вони оцінюють роботу працівників Борщівського РЕМ. Непогано було б, якби керівники райдержадміністрації і райради приїжджали в село хоча б раз на рік і відповіли на ті запитання людей, які їх хвилюють.
З повагою — Володимир ЗАХАРЧУК.
с. Залісся Борщівського району.
Лист п. Володимира ми спрямували спеціалістам ВАТ «Тернопільобленерго». Відповідь надала начальник інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго» Тетяна Гудошник.
Для того, аби з’ясувати, яка ситуація склалася, було проведено службове розслідування і скликано засідання комісії інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго». На засідання запросили представників Тернопільського представництва Національної комісії регулювання електроенергетики і комунальних послуг, представників інспекції Держенергонагляду в області, а також спеціалістів ВАТ «Тернопільобленерго».
Під час проведення службового розслідування справді виявили помилку щодо невідповідності розрахункового періоду календарному місяцю в розрахункових документах.
Після внесення змін у програмне забезпечення споживачеві В. І. Захарчуку оформлено нові квитанції на оплату за спожиту електроенергію за 2015—2016 рр.
Заявник повідомив, що в енергопостачальну компанію з цього питання він не звертався, а подав заяву в сектор НКРЕ КП в області. Він заявив, що не вирішив щодо подальших своїх дій після отримання відповіді з результатами аналізу достовірності нарахувань за його особовим рахунком.
Начальник Борщівського РЕМу Ярослав Гук повідомив членам комісії ІКЦ про те, що д. В. І. Захарчук з невідомих причин відмовляється підписати договір про користування електричною енергією між ним і Борщівським РЕМом. Абонент був поінформований, що постачання електричної енергії здійснюється тільки на підставі вищезгаданого договору.
Під час засідання комісії ІКЦ панові Захарчуку звернули увагу на те, що для уникнення в подальшому непорозумінь з формуванням платіжних документів у нього показники лічильника будуть зніматися з першого числа наступного за розрахунковим місяцем.
Проте найкраща рекомендація — самому вчасно подавати показник електролічильника в Борщівський РЕМ або ж у кол-центр ВАТ «Тернопільобленерго» за телефоном 0800509040 (безкоштовно), тоді подібні ситуації не виникатимуть.
Підготувала Валентина ДЕВЛИШ.
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте