Роз’яснення від управління обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», крім письмових звернень, які надсилаються поштою або передаються громадянами до податкової інспекції особисто, можна надсилати їх з використанням засобів електронного зв’язку.
Загальними вимогами для всіх звернень є те, що у них має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Однак електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії з підписом заявника та зазначенням дати. Цього вимагає Наказ Міністерства фінансів України № 52 від 11 лютого 2016 року. «Е-звернення» можна надіслати за адресою: tr.dpi1918@sts.gov.ua
Також, в управлінні проінформували, що впродовж п’яти місяців цього року до Тернопільської ОДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, що на чотири менше торішнього аналогічного періоду. Половина з них – це звернення стосовно ухилення від сплати податків
Фото відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ