КРАЯНКА ПРОДАВАЛА НА ІНТЕРНЕТ-САЙТІ ДИТЯЧІ РЕЧІ І НЕ ДУМАЛА, ЩО ВТРАТИТЬ ВЛАСНІ КОШТИ. АЛЕ ЗАМІСТЬ ПОКУПЦЯ НАТРАПИЛА НА ЧЕРГОВОГО ШАХРАЯ.
Невідомий зателефонував до жінки та захотів придбати крам. Краянку мало б насторожити, що він не цікавиться ані станом речей, ані розміром, а одразу просить номер банківської картки, однак вона без будь-яких сумнівів продиктувала дані. Вже через декілька хвилин пролунав новий дзвінок. Абонент представився працівником банку та заявив, що на картку надійшли кошти, однак через збій системи гроші неможливо зняти з неї. Попросив підійти до банкомату для здійснення деяких операцій. Довірлива жінка так і зробила.
За підказками шахрая, замість отримати, потерпіла перевела власні гроші на чужий рахунок та втратила дві тисячі гривень. Схаменулася лише тоді, коли отримала смс про успішну операцію з переведення коштів. Про аферу жінка розповіла поліціянтам.
Правоохоронці просять краян не довіряти невідомим. Аферисти уміло маніпулюють довірою людей, тому слід запам’ятати просте правило: працівники банку не дзвонять клієнтам, аби в телефонному режимі провести операції чи змінити захист.
Олег ВЕГЕРУК.
Фото з вільних джерел