Переоформлення ліцензії на пальне при зміні відомостей через електронний кабінет

Переоформлення ліцензії на пальне при зміні відомостей через електронний кабінет

Відповідно до статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року за номером 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» ліцензія на оптову і роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального видається, зокрема, за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам). Про це нагадали в головному управлінні ДПС у Тернопільській області.

При зміні відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання (у тому числі іноземному суб’єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), ліцензії (за винятком змін, пов’язаних із реорганізацією суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або зміною типу акціонерного товариства), суб’єкт господарювання зобов’язаний у місячний термін із дня внесення таких змін звернутися до органу, який видав ліцензію, з відповідною заявою.

Орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання (у тому числі іноземному суб’єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

Згідно з підпунктом 17.1.13 пункту 17.1 статті 17 Податкового кодексу України (ПКУ) передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контрольним органом в електронній формі через електронний кабінет, якщо інше не встановлено ПКУ.

Порядок функціонування електронного кабінету затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14 липня 2017 року за номером 637.

Відповідно до пункту 14 розділу ІІ згаданого порядку приватна частина (особистий кабінет) електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено пунктом 42 прим.1.2 статті 42 прим.1 ПКУ. Усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДПС.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист, який містить заяву для переоформлення ліцензії на право зберігання, оптової чи роздрібної торгівлі пальним у разі зміни відомостей, зазначених у виданій ліцензії (найменування юридичної особи або прізвища фізичної особи, місцезнаходження або місця проживання, адреси місця торгівлі в зв’язку з перейменуванням населеного пункту, вулиці тощо), та документи, що підтверджують зміну таких відомостей.

Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір наступних реквізитів: регіон, в якому знаходиться орган ДПС; орган ДПС, до якого направляється звернення; тип документу; тематику; заповнення короткого змісту звернення та завантаження файлу у форматі pdf розміром не більше 5МБ.

Інформацію щодо отримання та реєстрації звернення в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини електронного кабінету.

Фото пресслужби ГУ ДПС у Тернопільській області