Спрощено процедуру реєстрації РРО

Спрощено процедуру реєстрації РРО

Під час робочої зустрічі фахівців головного управління ДФС у Тернопільській області і представників центрів сервісного обслуговування касової техніки йшла мова про запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій. Провела її перша заступниця керівника фіскального відомства Марія Мельник.

— Відтепер для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій достатньо однієї заяви спрощеної форми та без додатків, — насамперед зазначила вона. — Тому ДФС створює реєстр екземплярів РРО. Заяву до контролюючого органу платник може подати в паперовій формі або засобами електронної пошти при заповненні заяви в особистому кабінеті платника. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюється засобами інформаційної системи фіскальної служби.

Учасники наради розглянули плюси і недоліки новації щодо реєстрації РРО. Вони висловили думку про те, що, незважаючи на технічні проблеми роботи системи, все ж для платника значно спрощено процедуру реєстрації нових РРО.

Не оминули увагою і встановлення касової техніки в аптечних установах. Із початку року аптеки Тернопільщини зареєстрували понад 150 РРО. Проте залишається ще значна кількість аптек, які працюють із порушеннями вимог чинного законодавства. Учасники дійшли думки, що необхідно посилити роботу щодо впровадження РРО в сфері реалізації лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Загалом станом на початок липня цього року на Тернопільщині зареєстровано 5637 реєстраторів розрахункових операцій.

Фото сектору комунікацій ГУ ДФС у Тернопільській області