Правовідносини, пов’язані з видачею, анулюванням ліцензій, врегульовано Законом України від 19 грудня 1995 року за номером 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». Про це нагадали в головному управлінні ДПС у Тернопільській області.
Частиною третьою статті 16 згаданого Закону передбачено, що контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом міністрів України видавати ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, і пального, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, і пальним, на зберігання пального.
Для здійснення контролю суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
Тож відповідно до вимог Закону за номером 481 суб’єкт господарювання для здійснення контролю зобов’язаний надати уповноваженому органу ліцензування копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
Документ про внесення чергової сплати за ліцензію подається суб’єктом господарювання шляхом направлення його до контрольного органу із супровідним листом нарочно, поштою або в електронному вигляді, в тому числі через електронний кабінет.
Законом за номером 481 проставлення відмітки про внесення сплати на оригіналі ліцензії не передбачено.
Проте в разі потреби суб’єкт господарювання має право звернутися до контрольного органу із заявою про проставлення відмітки про внесення чергової плати за ліцензію, додавши оригінал ліцензії та копію платіжного доручення.
Фото пресслужби ГУ ДПС у Тернопільській області