Незважаючи на численні застереження, жителі області продовжують «віддавати» власні заощадження шахраям. Зловмисники використовують різні схеми збагачення, зауважують у секторі зв’язків з громадськістю обласної міліції.
У пастку псевдобанківського працівника потрапила 31-річна мешканка обласного центру. Невідомий чоловік зателефонував на мобільний тернополянки й, представившись працівником банку, повідомив, що існує загроза зняття коштів з її банківської картки. Аби її усунути необхідно назвати номер карти й код доступу. Жінка без жодних уточнень вказала всі реквізити. А через декілька хвилин отримала повідомлення про зняття коштів з рахунку. Аферист виманив в жертви понад 11 тисяч гривень.
Довірилася шахраям і 42-річна тернополянка. Вона продавала шубу через мережу Інтернет, однак замість отримати прибуток втратила 12 тисяч гривень. Під приводом активації рахунків для отримання коштів жінка, керуючись вказівками пседопрацівника, перекинула з власного рахунку гроші шахраям.
Пошуки зловмисників тривають, а правоохоронці вкотре застерігають мешканців краю бути більш обачними.
Щоб не стати жертвою шахрайств з картками запам’ятайте наступні правила: ніколи не розголошуйте свій пін-код стороннім особам; якщо вам телефонують із банку й просять назвати особисті дані — це привід насторожитися. Аби пересвідчитися, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник, запитайте, коли і в яке відділення можна підійти, щоб розв’язати проблему особисто, а не телефоном.- Запам’ятайте, банки ніколи не проводять ідентифікацію власника картки при вихідному дзвінку — тільки якщо ви самі тедефонуєте в банк. Якщо працівник банку або особа, що представилася ним, пропонує по телефону допомогти в проведенні якихось дій з картою (наприклад, активувати в банкоматі) — наполягайте на проведенні їх у відділенні банку. Ні за яких умов не виконуйте з банкоматом дії, які вам диктує по телефону незнайомець. Якщо підозрюєте шахрайство — блокуйте свій рахунок.
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте