Один з найдорожчих та найшвидших автомобілів у світі має свої “скелети в шафі”. Саме їх вирішення зробило Bugatti Veyron таким, яким він є сьогодні.
1. Спочатку передню радіаторну решітку виготовляли із алюмінію. Проте перший тест-драйв виявив значні недоліки. На великій швидкості автомобіль буквально втягував птахів та комах, що летіли на зустріч. Через це було прийнято рішення виготовляти решітки виключно із титану.
2. Bugatti Veyron – перша компанія, яка виготовила так званий “вимірювач сили”, який показує силу, необхідну на тому чи іншому відрізку шляху для розвитку певної швидкості. Як виявляється, 270 к.с. вистачає для того, щоб автомобіль розігнався до 250 км/год. А от інші 731 к.с. необхідні для того, аби розігнатися до 407 км/год.
3. Якщо ви хочете купити Bugatti Veyron, то на заводі можете вибрати одну із декількох варіацій. Так, найбільш популярною є комплектація з інкрустованим спідометром 1-каратними діамантами. Особливість у тому, що кожен діамант має шістнадцятигранну форму, яка символізує шістнадцятициліндровий двигун.
4. Розігнатися до 407 км/год – не так вже і легко. Суть в тому, що для того, аби розвинути швидкість, більшу за 375 км/год, водій повинен вставити спеціальний ключ “Максимальна швидкість” у додатковий замок, що знаходиться поблизу сидіння. Після вставляння ключа в автомобіля знижується кліренс до 6,35 см., кут спойлера зменшується до двох градусів, а дифузор на передній решітці закривається. У той же час автомобіль автоматично обмежує кути повороту руля.
5. Уявіть собі, як нагрівається звичайний двигун під час їзди. А що ж тоді відбувається з двигуном, виготовленим із двох спарених W8 і чотирьох турбокомпресорів? Саме це було однією з найголовніших проблем Bugatti Veyron. Так, у 2011 році перший двигун нагрівся настільки сильно, що спалив тестовий стенд. А під час першого тестового заїзду при швидкості в понад 250 км/год з вихлопної труби вилітало двохметрове полум’я. У зв’язку із ким розробники виготовили унікальну систему охолодження та титанову вихлопну систему.
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте