За професією я — бухгалтер, у сфері культури пропрацювала 26 років, ветеран праці, нагороджена медаллю за довголітню і добросовісну роботу, маю посвідчення «Учасника війни». Мій стаж — 40 років.
За свою працю мала пільгу 50 відсотків оплати за світло, телефон. Живу сама як палець, земельного паю не маю, бо останні роки працювала на державній роботі. А віднедавна без мого відома зняли з мене пільги й не пояснюють чому.
Чомусь нараховують мені якийсь аванс на світло і зв’язок. Ті рахунки, які приходять за використання світла, оплачую своєчасно. Але авансу не плачу, а на цю суму нараховують борг. Отаке!
Який-то може бути аванс, як мені 83 роки! Кому вони будуть віддавати той аванс — у квитанції пишуть, що за три роки віддадуть. Хто знає, чи доживу? Бо вранці, коли встаю, то дякую Богу за переспану ніч. За день також дякую Богові, що жила. Порадьте будьте добрі, люди, що робити, й відпишіть мені (Олександра Когут, с. Млиниська Теребовлянського району).
Як відповіли редакції у департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації, п. Олександра користується пільгами відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Зокрема, 50-відсотковою знижкою в оплаті за користування електроенергією і твердим паливом у межах середніх норм споживання. Абонементна плата за користування телефоном встановлена також у розмірі 50 відсотків від затверджених тарифів.
Дали відповідь редакції і щодо авансових платежів. Дослівно: «Факти, викладені у зверненні, не відповідають дійсності. Тернопільською філією ПАТ «Укртелеком» та ВАТ «Тернопільобленерго» споживачу Когут О. М. пільги нараховуються в розмірі 50% відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
За результатом аналізу платіжних документів (квитанції) на оплату електроенергії гр. Когут О. М. з 27.01.2015 року по 30.07.2015 року встановлено, що авансові платежі відсутні.
У рахунках Тернопільської філії ПАТ «Укртелеком» за телекомунікаційні послуги, які надходять абонентам, у тому числі Когут О. М., сума авансового платежу виведена окремою графою і є рекомендованим, а не обов’язковим платежем. Несплата авансу не тягне за собою негативних наслідків для споживача. Зазначені форми рахунків ПАТ «Укртелеком» використовує декілька років, та відділенню не відомі факти будь-якого ущемлення інтересів споживачів (нарахування боргу, штрафних санкцій, припинення надання послуг тощо) у зв’язку з неоплатою ними авансових платежів».
Валентина ДЕВЛИШ
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте