Останні дні серпня Львів пережив справжній транспортний колапс через страйк водіїв маршруток. Тисячі львів’ян запізнилися на роботу, не потрапили до лікаря, не змогли навідати батьків. Міський голова Тернополя запевняє, що у Тернополі такий варіант не можливий.
Мерія виділила компенсацію перевізникам за проїзд пільговиків
У Львові страйк водіїв маршрутних таксі відбувся через неврегульованість кількості пільговиків та відсутності компенсації за перевезення пільговиків. У Тернополі ж це питання врегульовано, а перевізники отримали компенсацію.
«У Тернополі кожна «маршрутка» має перевозити не менше 3-ох пільговиків. Якщо якийсь недобросовісний водій порушує це зобов’язання, мерія діє дуже жорстко – аж до позбавлення ліцензії на перевезення цілого підприємства-перевізника, водій якого вчинив порушення. Більше того, у місті діють так звані соціальні маршрути, де кількість пільговиків взагалі необмежена», – зауважив міський голова Сергій Надал.
«Також мерія Тернополя у серпні 2016 року виділила на компенсацію перевізникам за пільгові категорії пасажирів майже 20 мільйонів гривень. Ці виплати ми зробили завдяки додатковим коштам, які надійшли через перевиконання бюджету за 2016 рік. (Для прикладу Львів, який через перевиконання бюджету за 2016 рік отримав більше 300 мільйонів гривень навіть більше ніж Тернопіль на компенсацію перевізникам не виділив ні копійки – редакція) У Тернополі є співпраця між перевізниками і центральною владою», – підкреслив мер міста.
У Тернополі запровадять електронний квиток
У подальшому на Тернопіль чекає реформа громадського транспорту, зокрема буде запроваджений єдиний для всього транспорту електронний квиток.
«Реформа транспортної системи все таки назріла. У Тернополі та Вінниці готується до старту пілотний проект щодо запровадження електронного квитка. Електронний квиток буде продаватися у пунктах продажу квитків та буде діяти для всіх видів транспорту. Він буде діяти за принципом «мобільної картки» – у будь-який момент пасажир зможе поповнити рахунок квитка.
Електронний квиток дасть змогу чітко контролювати як самих перевізників (знищує на корні будь-які махінації з коштами з боку водіїв), так і кількість пільговиків», – зазначив міський голова Тернополя Сергій Надал.
Тернополяни платитимуть менше
«У разі запровадження електронного квитка, всі кошти за перевезення будуть акумульовані в одному центрі. А вже звідти будуть виділятися кошти перевізникам. Таким чином, втрачається навіть теоретична можливість для перевізників приховувати доходи та незаконно сплачувати менші податки. А це означає збільшення надходжень у місцевий бюджет. Також така система дозволить тернополянам, які купили електронний квиток, економити на проїзді, сплачуючи менше. Гості нашого міста будуть купувати разові проїздні жетони», – запевний Сергій Надал.
«Почнеться пілотний проект з тролейбусів, на які вже готуємо для встановлення спеціальне обладнання для зчитування інформації з електронного квитка. Згодом електронний квиток буде запроваджений в автобусах та «маршрутках. Це європейська практика місцевих перевезень, яка довела свою ефективність у країнах ЄС, в тому числі у наших сусідів у Польщі, Угорщині та Чехії. Така система викорінить всі незаконні махінації з сфери місцевих перевезень, дасть змогу місту отримувати більше податкових надходжень, а тернополяням менше платити за проїзд», – підсумував Сергій Надал.
Розмовляла Віра Сотник
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте