Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Узяти хоча би створення сервісу «Електронний кабінет платника» — його послугами вже скористалися 4,2 мільйона осіб.
Сервіс надає можливість платникам безкоштовно працювати в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Кожен бажаючий має можливість зекономити час, працюючи дистанційно без відвідання центри обслуговування.
Важливо і те, що сервіс має відкриту та приватну частини. У відкритій робота здійснюється без ідентифікації. Користувачі мають змогу ознайомитися з актуальними новинами ДФС, дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Так само, як інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності. А ще — дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад десяти реєстрів ДФС.
Аби скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який, нагадаємо, можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. У кабінеті платник передусім може переглянути особисту інформацію – реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, розрахунки з бюджетом за останні два роки. Причому всю подану звітність можна переглянути незалежно від способу подання.
Завдяки модернізації сервіс забезпечує потреби більше сорока мільйонів фізичних осіб. Від отримання відомостей про доходи і податки, створення чи відсилки електронної декларації до листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом.
Фото відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ
Прокоментуйте