Як діяти, коли вийшов з ладу реєстратор розрахункових операцій? Згідно з чинним законодавством — лаконічно відповіли в Тернопільській ОДПІ.
Конкретніше ж нагадали, що стаття 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» відводить на його ремонт не більше семи робочих днів. Добре поінформовані про це і в центрах сервісного обслуговування. Адже пункт 2 статті 14 згаданого закону зобов’язує відновити роботу апарата саме за такий термін. Коли ж відновити техніку не вдається, не пізніше сьомого робочого дня з часу прийняття її до ремонту необхідно ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний апарат.
І, звісно, під час ремонту РРО розрахункові операції необхідно проводити з використанням Книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки. Чи, як було вже сказано, із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.
Детальніші консультації можна отримати в Центрі обслуговування платників, який знаходиться в Тернополі на вулиці Білецькій, 1 чи телефоном 43-46-10.
Фото з вільних джерел
Прокоментуйте