Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» кожен із співвітчизників, окрім письмових звернень які надсилаються поштою або передаються до податкової інспекції особисто, може надсилати їх з використанням засобів електронного зв’язку. Про це проінформували в управлінні обслуговування платників Тернопільської ОДПІ.
Загальними вимогами для таких звернень є те, що в них мають бути зазначені прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Однак електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії з підписом заявника та зазначенням дати. Цього вимагає наказ №52 Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року. «Е-звернення» можна надіслати за адресою: tr.dpi1918@sts.gov.ua
Також в управлінні проінформували, що впродовж перших двох місяців цього року до Тернопільської ОДПІ надійшло вісім письмових звернень громадян, що на 11 менше, ніж за аналогічний період 2017 року. Половина з них — звернення стосовно ухилення від сплати податків.
Фото відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ