Якщо виникла помилка

Якщо виникла помилка

Інформація від головного управління ДФС у Тернопільській області. Для платників — власників електронного цифрового підпису. 

Якщо при підписанні документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», необхідно перевірити:

— який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

— правильність введення паролю, а саме: регістр вводу пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

— чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

— чи змінювалося ім’я файлу особистого ключа.

Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС, в якому були отримані послуги електронного цифрового підпису, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

Фото сектору комунікацій ГУ ДФС у Тернопільській області