Як правильно заповнити заяву

Як правильно заповнити заяву

Головне управління ДФС у Тернопільській області звертає увагу платників, які хочуть анулювати реєстрацію платника ПДВ. У заяві про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ платник податку повинен вказати, зокрема, дату сплати податкових зобов’язань.

Під датою сплати податкових зобов’язань розуміється дата сплати податкових зобов’язань, які задекларовані платником у поданій податковій декларації за останній звітний (податковий) період.

Якщо платником ПДВ, яким подано заяву про анулювання реєстрації у випадках, визначених підпунктами «а» і «б» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України, не проведено розрахунків із бюджетом за податковими зобов’язаннями останнього податкового періоду, контролюючий орган протягом десяти календарних днів після надходження заяви платника ПДВ про анулювання реєстрації звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про анулювання реєстрації після проведення розрахунків із бюджетом.

Після проведення розрахунків із бюджетом платник податку подає повторно до контролюючого органу заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ та в графі «Дата проведення розрахунків із бюджетом за податковими зобов’язаннями останнього податкового періоду» вказує дату сплати податкових зобов’язань, така дата повинна відповідати даті розрахунку з бюджетом останнього періоду.

Фото сектору комунікацій ГУ ДФС у Тернопільській області