Якщо не надіслали квитанції…

Якщо не надіслали квитанції…

Роз’яснення від головного управління ДФС у Тернопільській області. Стосовно того, як діяти, врахувавши всі складові реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, аби з’ясувати обставини, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, чи зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Для цього необхідно:

— через електронний кабінет шляхом перегляду в режимі реального часу, переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування;

— звернутися до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном (0-800)50-10-07 (напрямок 0) із детальним описом ситуації;

— якщо через дві години після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування не надійшла квитанція, а в електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор телефоном підтвердив відсутність надходження документа, то його потрібно надіслати на реєстрацію повторно.

Фото сектору комунікацій ГУ ДФС у Тернопільській області